Ismét Betekintőt tartott a Thália
A Thália Színház tavaly szervezett először Betekintő beszélgetéseket, amelyeken a friss bemutatók előtt a rendezőkkel és a szereplőkkel találkozhattak az érdeklődők. A sorozat idei első alkalmán a Madám Bizsu című premier kapcsán Szabó Erika beszélgetett Molnár Piroskával, Mórocz Adriennel, Bordás Barbarával, Hevesi Lászlóval és a produkció rendezőjével, Göttinger Pállal. A programon közreműködött Dinyés Dániel.
Molnár Piroska arról mesélt, hogy hogyan született meg maga a darab, amelyet Göttinger Pál írt a XX. századi budapesti éjszakai élet egyik ikonikus alakjának életéből merítve. A rejtélyes asszony, aki tetőtől talpig hamis ékszerekbe burkolózva figyelte a fővárosi mulatozó közönséget számos korabeli fotón szerepel, így a darab igazi dokumentum a 100 évvel ezelőtti időszakból. A Nemzet Színésze megemlítette azt is, hogy csodás érzés újra zenész előadásban játszani.
Bordás Barbara most először találkozott a Thália művészeivel, ám nagyon gyorsan beilleszkedett és remekül érezte magát a próbafolyamat során. Azt is megemlítette, hogy mivel ő a nagyszínpadi zenés produkciók felől érkezik, rá kellett éreznie az Arizóna Stúdió intimebb terére és arra is, hogy hogyan énekeljen mikroport nélkül – de könnyen megoldotta ezt is.
Hevesi László érdeklődését annyira felkeltette a korszak, hogy a próbafolyamat során számos történetet elolvasott az Arizóna Stúdióról, amelyek nem kerültek be az előadásba, de számára remek inspirációul szolgáltak. Mórócz Adrienn arról mesélt, hogy megható ebben a bemutatóban részt venni, mert úgy érzi, hogy a hely történetének részévé válnak ők is az ősbemutatón keresztül.
Göttinger Pál a darab írása közben nagyon magáénak érezte az egész korszakot, a beszélgetés során számos szórakoztató részletet osztott meg a nézőkkel a 100 évvel ezelőtt mulatók világáról. Az előadás díszletéről és jelmezeiről is beszélt, amelyek néhány legendás történetet elevenítenek majd meg.
A Betekintő során több dalt is meghallgathattak az érdeklődők a Madám Bizsu című előadásból. A művészeket Dinyés Dániel kísérte zongorán, aki a sanzonok eredetéről is mesélt. A produkció szeptember 27-én debütál a Thália Színház Arizóna Stúdiójában.
Molnár Piroska arról mesélt, hogy hogyan született meg maga a darab, amelyet Göttinger Pál írt a XX. századi budapesti éjszakai élet egyik ikonikus alakjának életéből merítve. A rejtélyes asszony, aki tetőtől talpig hamis ékszerekbe burkolózva figyelte a fővárosi mulatozó közönséget számos korabeli fotón szerepel, így a darab igazi dokumentum a 100 évvel ezelőtti időszakból. A Nemzet Színésze megemlítette azt is, hogy csodás érzés újra zenész előadásban játszani.
Bordás Barbara most először találkozott a Thália művészeivel, ám nagyon gyorsan beilleszkedett és remekül érezte magát a próbafolyamat során. Azt is megemlítette, hogy mivel ő a nagyszínpadi zenés produkciók felől érkezik, rá kellett éreznie az Arizóna Stúdió intimebb terére és arra is, hogy hogyan énekeljen mikroport nélkül – de könnyen megoldotta ezt is.
Hevesi László érdeklődését annyira felkeltette a korszak, hogy a próbafolyamat során számos történetet elolvasott az Arizóna Stúdióról, amelyek nem kerültek be az előadásba, de számára remek inspirációul szolgáltak. Mórócz Adrienn arról mesélt, hogy megható ebben a bemutatóban részt venni, mert úgy érzi, hogy a hely történetének részévé válnak ők is az ősbemutatón keresztül.
Göttinger Pál a darab írása közben nagyon magáénak érezte az egész korszakot, a beszélgetés során számos szórakoztató részletet osztott meg a nézőkkel a 100 évvel ezelőtt mulatók világáról. Az előadás díszletéről és jelmezeiről is beszélt, amelyek néhány legendás történetet elevenítenek majd meg.
A Betekintő során több dalt is meghallgathattak az érdeklődők a Madám Bizsu című előadásból. A művészeket Dinyés Dániel kísérte zongorán, aki a sanzonok eredetéről is mesélt. A produkció szeptember 27-én debütál a Thália Színház Arizóna Stúdiójában.
forrás: https://deszkavizio.hu/